Nieuw: SynergySign

Eddon heeft een nieuwe oplossing ontwikkeld. In deze nieuwsbrief willen we je informeren wat SynergySign is en wat de voordelen zijn.  ‘Geen gedoe meer met printen-handmatig onderteken en scannen van documenten?...... Dat kan met de [...]

1 november 2017|Categories: Nieuws|0 Comments

Eindejaarsactie 2017

Ook dit jaar bieden we jou en met name je klant de mogelijkheid om met een interessante korting onze bouwstenen/procesoplossingen in te zetten! Wat houden de acties dit jaar in? Indien je vóór het einde [...]

31 oktober 2017|Categories: Nieuws|0 Comments

Wijziging procedure aanmelden van vragen, incidenten of product suggesties

Zijn er vragen, incidenten of productsuggesties over onze bouwstenen en oplossingen, dan kunnen deze worden gemeld via de servicedesk. De servicedesk is zowel telefonisch als per mail te bereiken. Op deze manier kunnen we ook [...]

1 september 2017|Categories: Nieuws|0 Comments

Portal versus Solution Builder Portal

De Solution Builder Portal, zoals deze enige tijd geleden is geïntroduceerd, is niet meer. Met deze bouwsteen was u één portaal inrichten op basis van Solution Builder. De nieuwe bouwsteen met de naam ’Portal’ is de vervanger. [...]

6 april 2017|Categories: Nieuws, Portal, Solution Builder Portal|Tags: |0 Comments

Update: ITSM app

Zoals eerder aangekondigd komt er een ITSM App beschikbaar! Voor jullie ITSM klanten/prospects is dit een goede aanvulling op de ITSM oplossing. Met de app kun je klanten eenvoudig inzicht geven in de voortgang van [...]

4 april 2017|Categories: Nieuws|0 Comments

AppCare voor Eddon partners

Het eerste AppCare contract vanuit Eddon is inmiddels in gebruik. AppCare is een dienstverlening die we aanbieden ten behoeve van het ontzorgen van eindgebruikers en partners in het gebruik van bouwstenen en procesoplossingen. De dienstverlening [...]

4 april 2017|Categories: Nieuws|Tags: |0 Comments